Μας εξέπληξε και πάλι ο Μάουρο Καμορανέζι με την ενδεκάδα που παρέταξε κόντρα στην ΑΕΚ. Προερχόμασταν από τρεις σερί νίκες και τεσσάρα κόντρα στη Νέα Σαλαμίνα.
Όλοι περιμέναμε να παίζαμε με το ίδιο σύστημα (3-5-2) και με τα ίδια πρόσωπα. Κόντρα σε κάθε λογική ο Ιταλός κόουτς άλλαξε σχηματισμό (3-4-2-1) και παίξαμε στο κέντρο με Αρτυματά–Ιωάννου. Πίσω από τον Λόπες βρίσκονταν οι Παρούτης και Ρόγκουλιτς.
Δεν μας βγήκαν αυτή την φορά οι επιλογές του κόουτς και πραγματοποιήσαμε κάκιστη εμφάνιση: Οι γραμμές μας δεν ήταν δεμένες, το κέντρο μας ξεκομμένο και η επίθεση μας ανύπαρκτη. Μην κοροϊδευόμαστε. Η ΑΕΚ θα μπορούσε να μας κερδίζει με 0-3 στο πρώτο μέρος και φανήκαμε πολύ τυχεροί.
Έρχεται το ματς της χρονιάς την προσεχή Τετάρτη με τον Απόλλωνα στο Κύπελλο και ελπίζουμε αυτό το πάθημα… να μας εγινε μάθημα. Μην πάθουμε τα ίδια γιατί η τύχη μπορεί να μας γυρίσει και την πλάτη κάποια στιγμή…


















