Πάντοτε οι διοικήσεις των ομάδων προσπαθούσαν να έχουν καλούς επικοινωνιολόγους για να περνάνε με ωραίο τρόπο αυτά που θέλουν προς τα έξω ή να ωραιοποιούν μια κατάσταση εκεί που δεν υπάρχει.
Ο καιρός των εφημερίδων (σχεδόν) τελείωσε και μπήκαν στην ζωή μας αυτά τα ΜΚΔ και οι ιστοσελίδες. Εκεί να δεις τι γίνεται. Ότι θέλει γράφει ο κάθε ένας και πολλές φορές ανώνυμα άρθρα που συνήθως στέλνουν μηνύματα των διοικήσεων… προς τα έξω.
Πάντως τα τελευταία 24ωρα έχουμε αντιληφθεί ότι βγήκε συγκεκριμένη γραμμή (από τα ενδότερα του “Αντώνης Παπαδόπουλος”) που στοχεύει τον προπονητή μας Γιάννη Οκκά. Εμείς εδώ κάναμε αρκετές φορές και αυστηρή κριτική στον Κύπριο κόουτς, αλλά όλο αυτό που βλέπουμε τις τελευταίες ώρες δεν βοηθάει κανένα στην ομάδα μας.
Προ ημερών μάλιστα εμείς γράψαμε ότι θα είναι έκπληξη η παραμονή Γιάννη Οκκά μετά την διακοπή, με βάση πάντοτε τα λεγόμενα και του Ε.Τ Χριστόφορου Μιχαηλούδη.
Προχωράμε ένα βήμα παρακάτω και σας παρουσιάζουμε τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα:
https://www.kerkida.net/eidiseis/a-katigoria/anorthosi/anorthosi-kai-piesi-pane-paketo
https://protathlima.cyprustimes.com/podosfairo-kyprou/a-katigoria/anorthosi/megali-piesi-ano/
https://www.24sports.com.cy/gr/sports/podosfairo/kypros/a-katigoria/anorthosi/anorthosi-mats-exi-bathmwn-kai-kombikis-simasias
H λέξη κλειδί σε όλα είναι η «πίεση». Ομως σε μια χρονιά που δεν υπάρχει πραγματικός και ρεαλιστικός στόχος για το πρωτάθλημα, ποιος ο λόγος να μπαίνει πίεση στη τεχνική ηγεσία; Αρα το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: «Κερδίζετε την ΑΕΛ, αλλιώς θα σας αλλάξουμε…»
Η ομάδα χρειάζεται ηρεμία και όχι επιπρόσθετα προβλήματα. Αν δεν αρέσει ο Οκκάς, περιμένεις να τελειώσει το παιχνίδι με την ΑΕΛ και αποφασίζεις ότι θεωρείς σωστό. Το να παίζουμε μόνοι μας κρυφτούλι στο ίδιο μας το σπίτι δεν κάνει καλό και εάν δεν κερδίσουμε δηλαδή την ΑΕΛ τι θα γίνει; Είναι τόσο κομβικής σημασίας το συγκεκριμένο ματς δηλαδή; Ζωής και Θανάτου;
Τέτοια επικοινωνιακά τρικ είναι ξεπερασμένα. Πλέον αποφασίζεις εκεί που δεν περιμένει κανένας τίποτα και την κατάλληλη στιγμή εντελώς αθόρυβα.
Για να δούμε αν δεν κερδίσουμε την ΑΕΛ τι θα γίνει…




















