Ίσως να πραγματοποιήσαμε το χειρότερο μας ημίχρονο (πρώτο) στο παιχνίδι με την ΑΕΛ, υπό την καθοδήγηση του Μάουρο Καμορανέζι.
Εξέπληξε και άλλες φορές ο κόουτς με τις επιλογές του στην 11άδα αλλά δεν είχαμε τόσο κακή παρουσία, όπως αυτή του πρώτου ημιχρόνου στη Λεμεσό. Αλλωστε το παραδέχθηκε και ο ίδιος στις δηλώσεις του.
Η επιλογή του να δώσει φανέλα βασικού ως αριστερό φουλ-μπακ στον Γκαρσία και η μετακίνηση του Κίκο στην μεσαία γράμμη, αποδείχθηκε λανθασμένη. Επίσης, οι Στέφανος Χαραλάμπους και Γκιούρτσο που έπαιξαν πίσω από τον Λόπες, κινήθηκαν αμφότεροι σε ρηχά νερά.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο Ιταλός, άφησε στον πάγκο τον Γκαρσία και έβαλε στο γήπεδο τον Παρούτη: Παράλληλα μετακίνησε τον Κίκο ως αριστερό μπακ και τον Χαραλάμπους δίπλα από τον Αρτυματά.
Αυτές οι αλλαγές μας βελτίωσαν, αλλά η απόδοση μας ανέβηκε κατακόρυφα όταν μπήκαν στο ματς οι Κονσεισάο και Ίλιεφ, αλλάζοντας και τον σχηματισμό μας σε 4-4-2.
Πιέσαμε αρκετά, κερδίσαμε μέτρα και καταφέραμε στο τέλος να σκοράρουμε με την υπέροχη κεφαλιά του Ίλιεφ.




















