Ο Μάουρο Καμορανέζι είναι ένας προπονητής πολύ ομιλητικός και θέλει να έχει εξαιρετική επαφή με τους ποδοσφαιριστές του. Πάντως μέχρι στιγμής παίρνει άριστα, επειδή ανέβασε τη ψυχολογία της ομάδας, παίζοντας μάλιστα και ωραίο, επιθετικό ποδόσφαιρο.
Το είπαμε όμως πολλάκις. Δεν γίναμε υπέρ ομάδα από την μια μέρα στην άλλη και επειδή κερδίσαμε Ομόνοια Αραδίππου και Ομόνοια 29Μ. Για εμάς και τον νέο μας κόουτς, τώρα αρχίζουν οι δύσκολες εξετάσεις, αρχής γινομένης από το προσεχές εκτός έδρας ντέρμπι με τον Απόλλωνα.
Παρά τα πολλά μας οικονομικά προβλήματα, δείχνουμε ότι μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα αγωνιστικά χάλια των αντιπάλων μας και να εισέλθουμε στην πρώτη εξάδα.Όπως δείχνουν τα πράγματα, θα παλέψουμε και με τον Απόλλωνα για αυτό τον στόχο. Άρα το ντέρμπι παίρνει μεγαλύτερη αξία.
Ο Ιταλός κόουτς, μίλησε στους ποδοσφαιριστές και τους προσγείωσε. Τους ανέφερε ότι έρχεται δύσκολο παιχνίδι και ο Απόλλωνας παρά τα προβλήματα του είναι μια καλή ομάδα.
Παράλληλα ο κ.Καμορανέζι ρίχνει και πάλι το βάρος του στην τακτική και πώς θα αντιμετωπίσουμε τον αντίπαλο. Στο αγωνιστικό κομμάτι, σε ακόμα ένα παιχνίδι θα έχουμε σημαντικές απουσίες. Δεν υπολογίζονται οι Μλάντοβιτς, Κίκο, Ιωάννου, Χαραλάμπους και Γκαρσία.
Δεν υπάρχει λόγος να γράφουμε κάθε φορά και τους μόνιμα πλέον απόντες Γούλερι και Χρυσοστόμου. Ίσως επιστρέψει στην αποστολή ο Παρούτης, κάτι που θα διαφανεί στις επόμενες προπονήσεις.




















