Δεν είμαστε σε θέση φέτος να υποτιμάμε κανένα αντίπαλο. Το απέδειξαν μάλιστα όλες οι ομάδες ότι μπορούν να κάνουν την ζημιά σε οποιοδήποτε και οπουδήποτε. Επόμενος μας αντίπαλος η ουραγός Ομόνοια 29Μ που προέρχεται μάλιστα και από την πεντάρα κόντρα στην ΑΕΚ εντός έδρας.
Οι νεοφώτιστοι μάζεψαν μέχρι τώρα μόλις έξι βαθμούς: Κέρδισαν εκτός τη Νέα Σαλαμίνα, πήραν βαθμό εκτός έδρας με Ομόνοια και Καρμιώτισσα και εντός με το ΑΠΟΕΛ. Σε αρκετά παιχνίδια άξιζαν και κάτι παραπάνω αλλά δεν το πήραν.
Αγωνίζονται με ένα αμυντικό σύστημα (3-5-2 είτε 5-4-1), προσέχουν πολύ τα νώτα τους και προσπαθούν να χτυπήσουν στις αντεπιθέσεις.Έχουν στο ρόστερ τους κάποιους ποιοτικούς ποδοσφαιριστές, όπως οι Μπελά, Ράμος, Τρούγιτς και Σαμπάνοβιτς.
Κλειδί για τη νίκη αποτελεί ένα γρήγορο γκολ. Αυτό έπραξε η ΑΕΚ και στο τέλος είχε ένα πολύ εύκολο βράδυ. Οι ποδοσφαιριστές μας θα πρέπει να μπούνε πάρα πολύ δυνατά στο παιχνίδι και να ψάξουν το γρήγορο γκολ. Όσο περνάει ώρα και δεν το πράττουμε, τότε το έργο μας θα γίνεται δυσκολότερο και ο αντίπαλος θα βρίσκει περισσότερους χώρους για να χτυπήσει στις αντεπιθέσεις.
Η τύχη του αγώνα κρίνεται αποκλειστικά από τα δικά μας πόδια. Αν παίξουμε σοβαρά, πειθαρχημένα και κυρίως οργανωμένα, έχουμε πολλές πιθανότητες να επιστρέψουμε στις επιτυχίες.
Και κάτι τελευταίο. Να επιλέξει ο κ.Καμορανέζι ποδοσφαιριστές που έχουν τρεξίματα γιατί η Ομόνοια 29Μ έχει μετρημένη ποιότητα, αλλά μέσα στο γήπεδο τρέχουν όλοι και εάν δεν τους διασπάσεις νωρίς, τότε όλα μοιάζουν πιθανά…




















