Ο πρόεδρος του σωματείου μας μίλησε για πρώτη φορά προς τον κόσμο της ομάδας μας, ένα μήνα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του και αναφέρθηκε κυρίως στο οικονομικό, τους επενδυτές, τον Οκκά, τον Πριέτο, τις ακαδημίες αλλά και τον οικονομικό έλεγχο που όλοι αναμένουμε.




















