Άλλος στη θέση του θα πετούσε στον 7ο ουρανό μετά από την ανατροπή με… buzzer beater, αλλά ο Οκκάς αντιλαμβανόμενος πως η εμφάνιση της ομάδας μας κινήθηκε κάτω του μετρίου, ήταν προσγειωμένος και ρεαλιστής.
Συγκεκριμένα όσα δήλωσε ο Κύπριος κόουτς:
“Να ξεκινήσω από το πρώτο ημίχρονο. Ελέγξαμε το παιχνίδι στα πρώτα στάδια. Βρήκαμε κάποιες φάσεις, που θα μπορούσαμε να σκοράρουμε. Αντιθέτως, ήρθε το γκολ της Ένωσης, που μας δυσκόλευσε πάρα πολύ.
Στο δεύτερο ημίχρονο θέλαμε να αλλάξουμε κάποια πράγματα. Να γίνουμε πιο επιθετικοί. Και πάλι ήρθε το δεύτερο γκολ, το οποίο μας έφερε σε πολύ δύσκολη.
Έγιναν κάποιες αναγκαστικές αλλαγές που έκαναν το έργο μας ακοή πιο δύσκολο. Από εκεί και πέρα, νομίζω οι αλλαγές μας έδωσαν μια άλλη πνοή. όλα τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό.
Το ότι δείξαμε θέληση για ανατροπή, αναγκάσαμε και τον κόσμο να μας ωθήσει ακόμη περισσότερο. Ήρθε αυτή η ανατροπή που μας έδωσε τους τρεις βαθμούς. Σίγουρα είμαι χαρούμενος με τη νίκη, αλλά είμαι και προβληματισμένος γιατί δεν θέλουμε να παίρνουμε τα παιχνίδια όπως έγινε σήμερα. Ειδικά στην έδρα μας.
Ευτυχώς μας δίνει τη δυνατότητα να ανασάνουμε με τους τρεις βαθμούς και να δούμε το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία”.




















