Ο Γιάννης Οκκάς φαίνεται ότι προβληματίζεται ακόμα για κάποια πράγματα και σχεδόν σε κάθε παιχνίδι αλλάζει σύστημα και πρόσωπα. Ίσως να βλέπει τον αντίπαλο και να κρίνει αναλόγως, αλλά και έτσι δεν υπάρχει λογική σε κάποιες αποφάσεις του.
Είναι αλήθεια ότι όσες φορές προσπάθησε να παίξουμε 3-5-2 δεν είχαμε και τα καλύτερα αποτελέσματα. Μας βγήκε η «συνταγή» με τη Νέα Σαλαμίνα, αλλά αυτό φαίνεται μας βοήθησε και η απόδοση που είχαν οι «ερυθρόλευκοι» μέσα στο παιχνίδι.
Όταν δεν μας έβγαινε το 3-5-2 ο Κύπριος κόουτς το άλλαξε σε 4-3-3 και με αυτόν τον σχηματισμό κερδίσαμε την Ομόνοια, έχοντας μάλιστα και θετική παρουσία.
Εκεί που περιμέναμε ότι θα συνεχίζαμε με το ίδιο σύστημα και απέναντι στον Εθνικό, ο Κύπριος κόουτς επανάφερε το 3-5-2 και εάν θυμάστε καλά, είχαμε κάκιστη παρουσία στο πρώτο ημίχρονο και χάναμε με 2-0. Στην επανάληψη έκανε αλλαγές, άλλαξε και σχηματισμό (4-3-3 και προς το τέλος 4-4-2) και η ομάδα ανέβηκε και κατάφερε να ισοφαρίσει. Στο τέλος μάλιστα θα μπορούσε να γυρίσει τούμπα και το παιχνίδι.
Στο παιχνίδι Κυπέλλου που ακολούθησε με τον Ολυμπιακό εκτός έδρας, παίξαμε 4-2-3-1 και κερδίσαμε 1-4, παίζοντας κατά διαστήματα ωραίο ποδόσφαιρο κόντρα στην πρωτοπόρο ομάδα της δεύτερης κατηγορίας.
Οι συχνές αλλαγές σε συστήματα και πρόσωπα δεν βοηθούν την ομάδα μας.
Επίσης, φάνηκε ότι το δίδυμο Λόπες-Ίλιεφ δεν μπορεί να συνυπάρξει στο ίδιο σύστημα, κυρίως με ομάδες που θα μας πιέσουν, έχοντας μεγαλύτερη ποιότητα από εμάς. Κόντρα στην ΑΕΚ οι δύο φορ ήταν εντελώς ξεκομμένοι και κυρίως ο Ίλιεφ είναι βαρύ φορ που δεν μπορεί να βοηθήσει ούτε στην πίεση από ψηλά και ούτε εκτός περιοχής.
Ο Βούλγαρος είναι φορ του κουτιού και θέλει το κατάλληλο σερβίρισμα (κυρίως με σέντρες). Όταν δεν θα τροφοδοτηθεί σωστά δεν μπορεί να βοηθήσει. Ούτε για σκέψη ότι μπορεί να παίξει ως δεύτερος επιθετικός.
Εκεί που ανέβαιναν μάλιστα οι Παρούτης και Θεοδώρου ως εξτρέμ, τους «εξαφανίσαμε» γιατί με το 3-5-2 οι θέσεις των φουλ μπακ είναι καπαρωμένες από Κίκο και Κονσεϊσάο που είναι μάλιστα και από τους καλύτερους μας φέτος.
Έχει πολλά θέματα να λύσει η τεχνική ηγεσία για να αλλάξει άμεσα η εικόνα μας και παιχνίδι εύκολο δεν έχει. Υπενθυμίζουμε δε ότι έχουμε κατά σειρά ΑΠΟΕΛ (εκτός), ΑΕΛ (εντός) και Άρη (εκτός) και κλείνουμε την τετράδα με την Ένωση που έριξε «βόμβα» στο ΓΣΠ κερδίζοντας την Ομόνοια με 0-1 και είναι σίγουρο πλέον ότι ο Νταμίρ Κάναντι θα τους αλλάξει θεαματικά προς το καλύτερο…






















