Ο Μάουρο Καμορανέζι άλλαξε την φιλοσοφία του στο ματς με τον Άρη: Ξεκινήσαμε με αμυντική φιλοσοφία, δεν πιέσαμε ψηλά και περιμέναμε τον αντίπαλο.
Αυτό μπέρδεψε τον Άρη που δεν κατάφερε να επιβληθεί στο γήπεδο, όπως συνηθίζει.
Η γκολάρα όμως του Μποάκι στο 44´, άλλαξε άρδην την εικόνα του αγώνα. Αν πηγαίναμε στα αποδυτήρια με το 0-0, ίσως τώρα να μιλούσαμε διαφορετικά.
Αυτό το γκολ μας αποσυντόνισε και στο δεύτερο ημίχρονο δεν μπήκαμε ποτέ στο παιχνίδι. Αντίθετα, προσπαθήσαμε να παίξουμε πιο επιθετικά, αλλά δεν ήμασταν οργανωμένοι.
Η μεσαία μας γραμμή δεν έτρεχε, η άμυνα μας ανέβηκε ψηλά… και όταν ο Άρης βρει χώρους… τότε ήταν λογικό να πετύχει και άλλα γκολ. Το πέτυχε δις… και έτσι ήρθε η νέα ήττα για την ομάδα μας.




















