Όχι μόνο θα παλέψουμε για εξάδα, αλλά μετά τη “λευκή” ισοπαλία στο ΓΣΠ ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Απόλλων και το διπλό μας κόντρα στην ΑΕΛ, γίναμε και φαβορί!
Εάν κοιτάξει κάποιος και το πρόγραμμα των άλλων δύο ομάδων που παλεύουμε μαζί τους (ΑΠΟΕΛ και Απόλλωνα) θα αντιληφθεί εύκολα ότι αυξήθηκαν κατά πολύ οι πιθανότητες μας!
Κόντρα στην ΑΕΛ σπαταλήσαμε ένα ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο ήμασταν καλύτεροι, σαφώς βελτιωμένοι και δίκαια κερδίσαμε!
Για έκτο σερί παιχνίδι πρωταθλήματος παραμένουμε αήττητοι (μετράμε 4 νίκες και 2 ισοπαλίες με ΑΕΚ και ΑΠΟΕΛ) και αποδεικνύουμε ότι έχουμε τα κότσια και τη δυναμική να κλείσουμε θέση στο πρώτο γκρουπ!




















