Για άλλη μια φορά ο κόσμος μας έδωσε μαζικά το παρών του. Οργανωμένοι και μη κατέκλυσαν το γήπεδο, ελπίζοντας να γευτούν κάποια χαρά φέτος. Το «Αντώνης Παπαδόπουλος» ήταν κατάμεστο.
Οι δε «ΜΑΧΗΤΕΣ» έστησαν πάρτι από νωρίς και περίμεναν μαζικά την αποστολή για τόνωση ηθικού και ψυχολογίας των ποδοσφαιριστών αλλά και του Καμορανέζι.
Δυστυχώς όμως ο κόσμος μας αποχώρησε απογοητευμένος… αφού η πρόκριση χάθηκε από το 47′!
Το τελικό 1-3 αντικατοπτρίζει την εικόνα του ματς αλλά ίσως και όλης της χρονιάς φέτος και τα συναισθήματα που μας διακατέχουν εδώ και μήνες!




















