Την πρώτη του ήττα στο φετινό πρωτάθλημα δέχθηκε ο Άρης την προηγούμενη αγωνιστική απέναντι στην ΑΕΚ εκτός έδρας. Αυτή η εξέλιξη θα πρέπει να μας πεισμώσει ακόμα παραπάνω και σε καμία περίπτωση να μας εφησυχάσει. Ο Άρης και φέτος είναι εξαιρετική ομάδα και είναι μαγική εικόνα το 2-0 που ηττήθηκε την προηγούμενη αγωνιστική. Όλα αυτά εννοείται τα γνωρίζει και ο Γιάννης Οκκάς που ξέρει επίσης ότι πρέπει να κάνουμε το τέλειο παιχνίδι στην Λεμεσό για να έχουμε βαθμολογικό κέρδος.
Η Λεμεσιανή ομάδα είναι αλλαγμένη προς το καλύτερο σε σύγκριση με την περσινή χρονιά: Βελτιώθηκε πάρα πολύ αμυντικά, δεν δέχεται εύκολα γκολ και πρόσθεσε περισσότερη ποιότητα στην επίθεση.
Έκαναν λίγες αλλά εξαιρετικές μεταγραφές. Ειδικά ο Γκόλντσον στην άμυνα και ο Κβιτιλάια στην επίθεση αποτελούν σπουδαίες προσθήκες, βλέποντας το και στην πράξη.
Το θετικό για εμάς είναι ότι ο πρώην επιθετικός μας είναι τραυματίας και δεν θα αγωνιστεί. Εκτός επίσης είναι και οι Σαβό, Γκομίς και Μπένγκστον! Οι τελευταίοι δύο ήταν και βασικοί κόντρα στην ΑΕΚ. Ο Αλεξέι Σπιλέφσκι όμως και πάλι δεν αγχώνεται. Θα κοιτάξει τι επιλογές έχει και θα αποφασίσει ποιοι θα αγωνιστούν. Μιλάμε για Κακόριν, Μαγιαμπέλα, Μοντνόρ και Σεμέδο. Από εδώ μπορεί εύκολα κάποιος να αντιληφθεί το πλούσιο ρόστερ που έχει στα χέρια του ο Λευκορώσος προπονητής. Ίσως αυτοί που θα αγωνιστούν να είναι καλύτεροι από αυτούς που θα απουσιάζουν.
Από εκεί και πέρα ο σχηματισμός που επιλέγει ο κ.Σπιλέφσκι είναι το 4-4-2 το οποίο αλλάζει κατά την διάρκεια του αγώνα και ανάλογα με τον αντίπαλο.
Ο Άρης αμυντικά πλέον δεν είναι ευάλωτος, έχει φοβερά άκρα που επιτίθενται συνεχώς, χαφ που τρέχουν ασταμάτητα και επίθεση που εάν βρει χώρο… μπορεί να σε ισοπεδώσει.
Είναι πολύ σημαντικό να μην δεχθούμε γρήγορα γκολ. Ο Άρης όσο δεν σκοράρει, περισσότερο αγχώνεται και κυρίως ο προπονητής του. Για να έχουμε περισσότερη τύχη στο παιχνίδι, αυτό πρέπει να το αποφύγουμε. Εννοείται θα παίξουμε με πλάνο να χτυπήσουμε στις αντεπιθέσεις και με άκρα τους Παρούτη και Θεοδώρου μπορούμε να το πράξουμε.
Το φαβορί του ματς είναι ο Άρης. Ας πάμε στην Λεμεσό να αγωνιστούμε χωρίς άγχος και να κτίσουμε πάνω σε αυτό για να έχουμε κέρδος. Κερδίσαμε την ΑΕΛ, αλλά ο Άρης είναι άλλο πράγμα. Θέλουμε υπέρβαση και τύχη στην Λεμεσό και ένα καλό Ζίφκοβιτς που σίγουρα θα χρειαστεί…




















