Νικηφόρα θέλουμε να συνεχίσουμε στο προσεχές παιχνίδι με την Ομόνοια Αραδίππου στο «Αντώνης Παπαδόπουλος». Εάν θέλουμε να ελπίζουμε για είσοδο στην πρώτη εξάδα, δεν υπάρχει άλλη επιλογή, κυρίως σε τέτοιου είδους αγώνες και μάλιστα εντός έδρας.
Καλό είναι όμως να μην σταθούμε στην πρόκριση της Τετάρτης, επειδή ο αντίπαλος θα έρθει αλλαγμένος και θα είναι ένα πολύ διαφορετικό παιχνίδι.
Αυτό τόνισε πολλές φορές και στους ποδοσφαιριστές μας ο Μάουρο Καμορανέζι που δεν θέλει σε καμία περίπτωση να υποτιμήσουν τον αντίπαλο ελέω… Κυπέλλου: Πήγαμε να το πράξουμε στο δεύτερο ημίχρονο και από μόνοι μας κάναμε τα εύκολα-δύσκολα.
Στο αγωνιστικό κομμάτι είναι δεδομένο ότι θα παρουσιαστούμε και πάλι με αρκετές απουσίες. Εκτός οι Κίκο, Μλάντοβιτς, Ιωάννου, Χαραλάμπους, Παρούτης και Χρυσοστόμου.
Λογικά θα υπάρξουν και αλλαγές στην ενδεκάδα σε σύγκριση με το παιχνίδι που προηγήθηκε στο Κύπελλο. Σίγουρη η επιστροφή των Τεσέιρα, Λόπες και μάλλον του Γκιούρτσο.
Μια πιθανή ενδεκάδα σε σύστημα πάλι 3-4-3 είναι η εξής: Ζίφκοβιτς, Χρυσόπουλος, Κάργας, Τεσέϊρα, Σταμούλης, Κονσεϊσάο, Αρτυματάς, Κριχόβιακ, Γκιούρτσο (Ρόγκουλιτς), Θεοδώρου και Λόπες.




















