Έχουμε ενώπιον μας πολλά σημαντικά παιχνίδια σε πρωτάθλημα και κύπελλο, κόντρα στην Ομόνοια Αραδίππου, αλλά θα πάμε ουσιαστικά… με μισή ομάδα.
Το ιατρικό δελτίο γέμισε για τα καλά και μιλάμε για σοβαρούς τραυματισμούς. Αρχικά έγινε η διάγνωση για τον Ανδρέα Χρυσοστόμου που θα μείνει εκτός για ένα δεκάμηνο και ακολούθησαν οι Κίκο και Μλάνοβιτς. Αμφότεροι υπέστησαν θλάση και θα επιστρέψουν με τη νέα χρονιά στους αγωνιστικούς χώρους.
Προσθέστε και σε αυτούς, τις απώλειες των Χαραλάμπους, Παρούτη και Ιωάννου. Ο πρώτος θα επιστρέψει και αυτός το 2025 και οι άλλοι δύο δεν υπολογίζονται σίγουρα στα επόμενα δύο ματς με την Ομόνοια Αραδίππου στους δύο θεσμούς.
Μακάρι ο Μάουρο Καμορανέζι να βρει τις λύσεις και να μην επηρεαστεί η ομάδα αγωνιστικά με τις συγκεκριμένες απώλειες…




















