Ως ιστοσελίδα MyAnorthosis.com θέλαμε να περάσουν κάποιες μέρες από τη συνέντευξη που παραχώρησε ο πρόεδρος του σωματείου Κυριάκος Πραστίτης, αφού θέλαμε να τη σχολιάσουμε ακούγοντας την δύο και τρεις φορές, καθώς δεν θέλουμε ν’ αδικήσουμε κανένα.
Καταγράφουμε τα δεδομένα μας. Η Ανόρθωση ζει τις δυσκολότερες στιγμές της στο οικονομικό κομμάτι στη μετά εισβολής εποχής. Η δε διοίκηση Πραστίτη αποτελείται από νεαρά άτομα και νεοεισερχόμενα στο… διοικητικό κομμάτι της ομάδας μας. Αυτό μας προϊδεάζει για δύο πράγματα. Αρχικά πως θα υπάρχει απειρία στο ΔΣ αλλά όμως πως θα περιμένουμε φρέσκες ιδέες.
Στη συνέντευξη της Τετάρτης, είδαμε μόνο το ένα κομμάτι, σε ότι αφορά την απειρία και δυστυχώς από φρέσκες ιδέες δεν μπορούμε να πούμε πως μείναμε ικανοποιημένοι. Προφανώς, η απειρία και οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες αποτελούν μεγάλο ελαφρυντικό, όμως δεν μπορούμε να μην καταγράψουμε την γεύση απογοήτευσης που μας άφησε η συνέντευξη του Κυριάκου Πραστίτη.
Στα θετικά όμως καταγράφεται πως υπάρχει εμπιστοσύνη πως τόσο ο ίδιος ο Πραστίτης αλλά και το ΔΣ του δεν ήρθε για να επωφεληθεί της κατάστασης, όπως έκαναν Αντρέας Παντελή και Αντρέας Σάντης, αλλά για να βοηθήσει. Μετά τα όσα είπε όμως και λόγω απειρίας, παραμένει ερωτηματικό κατά πόσο θα μπορεί να το πράξει. Η διάθεση υπάρχει… η δυνατότητα και ικανότητα; Ελπίζουμε πως ο χρόνος θα τον δικαιώσει, αφού θα βγει κερδισμένη η ομάδα μας.
Πριν τη συνέντευξη της Τετάρτης, διαβάζαμε πως ο πρόεδρος του σωματείου θα παρουσίαζε το πλάνο του. Κάτι τέτοιο δεν το είδαμε, ενώ υπήρξε πολλή παρελθοντολογία. Ξεκάθαρο πλάνο πάντως δεν είδαμε. Ακούσαμε όμως αλήθειες και για την επόμενη χρονιά που θα είναι εξίσου δύσκολη. Δεν ωραιοποίησε την κατάσταση. Επισήμανε επίσης πως και η φετινή χρονιά θα είναι ελλειματική και το χρέος θα μεγαλώσει αντί να μειωθεί!
Χωρίς να θέλουμε να θίξουμε ούτε τον ίδιο, ούτε το ΔΣ ούτε και οποιοδήποτε άλλο, θεωρούμε απογοητευτικό να ξεκινά η αναφορά του προέδρου πως στον ένα μήνα άλλαξαν λάμπες στα μνημεία και μπογιάτισαν την μπουτίκ και το γυμναστήριο. Όταν μιλάμε για την Ανόρθωση οι προσδοκίες είναι σαφώς μεγαλύτερες. Δεν είμαστε ο Οθέλλος ούτε κάποια άλλη μικρή ομάδα… Η Ανόρθωση σε οποιαδήποτε κατάσταση και να βρίσκεται είναι η Ανόρθωση Αμμοχώστου!
Όπως και δεν θα έπρεπε να μιλάμε για τις 100 χιλιάδες του οικονομικού ελέγχου, την στιγμή που ο Ιλιεφ πληρώνεται με ποσό μεγαλύτερο απ’ όσα χρειάζονται για τον έλεγχο και συζητάμε τρόπους να μπουν στα ταμεία το συγκεκριμένο ποσό. Ειδικά όταν αυτός ο τρόπος είναι με το να βγει… δίσκος στο σεργιάνι για να μαζευτεί από τον κόσμο αυτό το νούμερο!
Μάλιστα, σε ότι αφορά το αγωνιστικό, είναι ξεκάθαρο πως δεν είναι προτεραιότητα της διοίκησης και όχι άδικα. Αφού λεφτά δεν υπάρχουν, στόχοι δεν υπάρχουν, άρα ούτε και κίνητρο… Κάπως έτσι το εισπράξαμε. Στην τελική δεν τον αδικούμε κιόλας, με τα υπάρχοντα δεδομένα.
Βέβαια εδώ να καταγράψουμε τη διαφωνία μας σε μια αναφορά πως το προηγούμενο ΔΣ έκανε τον προγραμματισμό και τις επιλογές, αποβάλλοντας την ευθύνη από τους ώμους του τωρινού ΔΣ. Τις επιλογές τις έκανε ο αρχηγός του ποδοσφαιρικού τμήματος, κ. Χειλιμίντρης μαζί με τον προπονητή Γιάννη Οκκά. Αμφότεροι είναι στην ομάδα και κατά τα φαινόμενα είναι και αυτοί που θα κάνουν τις επιλογές του Ιανουαρίου, με τον πρώην πρόεδρο του ΟΘέλλου να έχει άμεση συνεργασία με τον πρόεδρο του σωματείου μας!
Σε ότι αφορά τον Πριέτο, τους επενδυτές και την επιτροπή επενδυτών, θα κάνουμε αναφορά σε επόμενα κείμενα, αφού είναι άκρως σημαντικά θέματα από μόνα τους!
Καταληκτικά μας πονάει να βλέπουμε την Ανόρθωση να μικραίνει και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας, αυτό ακριβώς συμβαίνει τη δεδομένη στιγμή. Χωρίς διάθεση να υποτιμήσουμε/προσβάλουμε κανένα, οι προσδοκίες για την Ανόρθωση, είναι και θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερες σε οποιαδήποτε κατάσταση και αν βρίσκεται η ομάδα.




















