Την θέλαμε πάρα πολύ τη νίκη με την ΑΕΛ για πολλούς λόγους. Η πίεση στην ομάδα ήταν αφόρητη τα τελευταία 24ώρα και μπράβο στην τεχνική ηγεσία και στους ποδοσφαιριστές που διαχειρίστηκαν όπως έπρεπε την… πίεση, έπαιξαν με φοβερό πάθος και κατάφεραν να κερδίσουν ένα σημαντικό παιχνίδι…
Μην ξεχνάμε ότι προερχόμασταν από δύο συνεχόμενες ήττες και την προσεχή αγωνιστική παίζουμε εκτός έδρας με τον Άρη. Επίσης με την επιτυχία απέναντι στην ΑΕΛ, ξεφύγαμε από την επικίνδυνη ζώνη, μειώσαμε την διαφορά στους πέντε βαθμούς από την 6η θέση και παράλληλα δεν ξέφυγε βαθμολογικά ούτε και ο αντίπαλος.
Πέρα από την πίεση των βαθμών, υπήρχε και εκ των έσω μουρμούρα που έκανε το έργοτ του Οκκά πιο δύσκολο. Αυτό τον βοήθησε ν’ αφήσει κατά μέρος το κόλλημα του με το 3-5-2 αλλά και στον πάγκο όσους δεν… τρέχουν. Εβαλε τους νεαρούς και ικανούς Κύπριους ποδοσφαιριστές που αν μήτε άλλο έχουν τρεξίματα, πάθος και διάθεση!
Πέρα από τα μαθηματικά, αυτή η νίκη ενδέχεται να δώσει ηρεμία και περισσότερη αυτοπεποίθηση στην ομάδα. Είναι πολύ καλύτερο να κοιτάζεις για πιο ψηλά, παρά να βρίσκεσαι στα χαμηλά και να σκέφτεσαι αρνητικά.
Πάμε να παίξουμε χωρίς άγχος το ντέρμπι με τον Άρη και ότι βγει. Οφείλουμε να δουλέψουμε ακόμα περισσότερο στην διακοπή που ακολουθεί για να παρουσιαστούμε καλύτεροι στη συνέχεια…




















