Εσπασε το ρόδι με διπλάρα με την έναρξη του 2025… Μπορεί η ομάδα μας να περίμενε 5 μήνες για να γευτεί τη χαρά της νίκης μακριά από το “Αντώνης Παπαδόπουλος” αλλά το έκανε με εντυπωσιακό τρόπο κόντρα στην Ομόνοια μέσα στο ΓΣΠ με 0-2!
Η γκολάρα του Ευαγόρα Χαραλάμπους, στη πρώτη του συμμετοχή στο αρχικό σχήμα στο φετινό πρωτάθλημα, άνοιξε το δρόμο για την επιτυχία. Το γκολ του Ρόγκουλιτς στο ξεκίνημα του δεύτερου ημιχρόνου, μετά από εξαιρετική ενέργεια του Κίκο, έφερε και το 0-2. Με άξιο συνοδοιπόρο τον Ζίφκοβιτς που κράτησε ανέπαφη την εστία του παρά τις κλασσικές ευκαιρίες των αντιπάλων, η Μεγάλη Κυρία μας χάρισε τη πρώτη χαρά για το 2025.
Παρά το επιπλέον πρόβλημα που προστέθηκε στη διάρκεια του αγώνα με τον τραυματισμό του Κρικχόβιακ, η ομάδα μας που μπήκε με πάθος και θέληση, έμεινε προσηλωμένη στην επίτευξη του στόχου και δεν είναι υπερβολή να πούμε πως κανείς ποδοσφαιριστής δεν υστέρησε.
Ανόρθωση (Μάουρο Καμορανέζι): Zίφκοβιτς, Κονσεϊσάο, Τεϊσέιρα, Χρυσόπουλος, Κάργας, Κίκο, Ιωάννου, Κριχόβιακ (22′ Θοεδώρου, 57′ Λόπες), Ρόγκουλιτς (83′ Στ. Χαραλάμπους), Παρούτης, Ε. Χαραλάμπους (83′ Ίλιεφ).


















