Αποκτήσαμε τον Άνταμ Γκιούρτσο ως έτοιμη λύση από την ΑΕΚ για να μας κάνει την διαφορά στα εξτρέμ… και ο Ούγγρος είναι πολύ χειρότερος από εκεί που έμεινε την περσινή περίοδο.
Όσες φορές αγωνίστηκε με τον Φοίνικα στο στήθος προβλημάτισε έντονα… Χωρίς πάθος, διάθεση και θέληση. Ξεκομμένος σε μια πλευρά του γηπέδου και χωρίς όρεξη για μπάλα.
Μετά από ένα μήνα ο Γιάννης Οκκάς τον έριξε στο παιχνίδι ως αλλαγή στο ματς με το ΑΠΟΕΛ (έπαιξε για 26 λεπτά), αλλά και πάλι στο ίδιο έργο θεατές.
Να σημειώσουμε ότι πριν από αυτό το παιχνίδι, η τελευταία του συμμετοχή ήταν απέναντι στον Εθνικό Άχνας, όταν έγινε αλλαγή στο 53΄ και όταν το σκορ ήταν 2-0 εναντίον μας.
Ο Γιάννης Οκκάς του έδωσε φανέλα βασικού στο συγκεκριμένο παιχνίδι στις 28 Σεπτεμβρίου και από εκεί και πέρα… επέστρεψε στο ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ.
Από την επίσημη Ανόρθωση δεν έκαναν λόγο ποτέ ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα τραυματισμού. Άρα φαίνεται ξεκάθαρα ότι ούτε και στις προπονήσεις ανέβασε την απόδοση του και για αυτό τον λόγο ο Γιάννης Οκκάς τον είχε στο περιθώριο… Τον επανάφερε με το ΑΠΟΕΛ, αλλά η εικόνα παρέμεινε η ίδια δυστυχώς…




















