Φανταστήκατε να μην το γυρίζαμε το παιχνίδι με την Ένωση τι θα σκεφτόμασταν όλοι; Καλύτερα να μην το αναφέρουμε και να μην το σχολιάσουμε.
Ζούμε πρωτόγνωρες στιγμές, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε τα αμέτρητα οικονομικά προβλήματα που μας ταλανίζουν. Όταν η Ένωση έκανε το 0-2, μας έπιασε ένας πόνος στο στομάχι. Δεν πιστεύαμε αυτό που βλέπαμε.
Με αντεπίθεση διαρκείας και την απειρία κυρίως του αντιπάλου, καταφέραμε να κάνουμε την μεγάλη ανατροπή. Δεν είναι εύκολο πράγμα να γυρίζεις το 0-2 σε 3-2 σε μικρό χρονικό διάστημα και μάλιστα στο δεύτερο ημίχρονο.
Ούτε λόγος για πανηγύρια. Η αλήθεια είναι ότι μας λυπήθηκε και ο Θεός το κρύο βράδυ της Κυριακής.
Κάτι θα του είπαν και τα «αδέλφια» μας που έφυγαν νωρίς τις τελευταίες μέρες και ήδη τους ακούμε που τραγουδάνε από ψηλά…




















