Ο Γιάννης Οκκάς άφησε στον πάγκο τον Στέφανο Χαραλάμπους (κορυφαίο μας παίκτης με τη Νέα Σαλαμίνα) και έδωσε φανέλα βασικού στον Κριχόβιακ. Ο Πολωνός φάνηκε ότι ακόμα είναι αρκετά πίσω από πλευράς φυσικής κατάστασης.
Πέρα από αυτό σε κακόό βράδυ βρέθηκαν και οι Αρτυματάς–Χρυσοστόμου. Η μεσαία μας γραμμή έμοιαζε με κέντρο διερχομένων, δεν είχαμε τρεξίματα και ήμασταν πάρα πολύ αργοί.
Με τέτοια μεσαία γραμμή, ήταν λογικό να μην κάνεις ούτε μία σοβαρή επίθεση στο πρώτο ημίχρονο και παράλληλα να δεχθείς τόσες πολλές φάσεις. Ούτε και στο δεύτερο ημίχρονο άλλαξε κάτι, απλά προσπαθήσαμε να κυκλοφορήσουμε καλύτερα την μπάλα και να πιέσουμε πιο ψηλά.
Μετά την αλλαγή του Μλάντοβιτς και την είσοδο του Στέφανου Χαραλάμπους έφτιαξε κάπως η κατάσταση, ωστόσο με τον Πολωνό, εκτός κλίματος, δεν μπορούσαμε να έχουμε πολλές ελπίδες επιτυχίες αφού έμεινε 70 λεπτά στο γήπεδο!


















