“Είμαι χαρούμενος με τη νίκη. Δουλέψαμε όλη την εβδομάδα και σκεφτόμασταν το παιχνίδι. Νομίζω αξίζαμε τη νίκη. Τρελό παιχνίδι με έξι γκολ και πολλές ευκαιρίες. Η ομάδα μου στα τελευταία τριάντα μέτρα έχασε πολλές μπάλες και υπήρχε αρκετό τρανζίσιον στο παιχνίδι” ήταν τα λόγια του κόουτς στη συνέντευξη Τύπου μετά την αναμέτρηση κόντρα στην Ομόνοια 29Μ.
Ακολούθως μιλώντας στην κάμερα της Cablenet αναφέρθηκε στην αλλαγή του συστήματος: “Ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιήσαμε και σε άλλα παιχνίδια, όπως με την Πάφο.”
Οσον αφορά τη συνέχεια: “Θα πάω λίγες ημέρες στην Ιταλία να δω την οικογένεια μου. Οι ποδοσφαιριστές θα πάρουν ρεπό για κάποιες ημέρες.”
Τέλος ερωτηθείς αν θα δώσει περισσότερο χρόνο σε νεαρά παιδιά στα επόμενα παιχνίδια, απάντησε: “Εξαρτάται από τα παιχνίδια και τις καταστάσεις, εξαρτάται και από τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή”.




















