Τη 3η σερί της νίκη πέτυχε η ομάδα μας το βράδυ του Σαββάτου (δεύτερη σερί στο πρωτάθλημα) με 3-0 επί της Ομόνοιας Αραδίππου και πλέον η Μεγάλη Κυρία μπήκε εξάδα!
Σε εκπληκτική μέρα ο Κονσεϊσάο, ο Λόπες σκόραρε το 8ο του γκολ στο πρωτάθλημα, ενώ το 2-0 και 3-0 πέτυχαν οι αναγεννημένοι Κριχόβιακ και Γκιούρτσκο.
Στο 14′ ο Κριχόβιακ έκανε το γύρισμα και ο Λόπες με πλασέ έκανε το 1-0, ενώ ο Πολωνός στο 27′ αστόχησε στέλνοντας την μπάλα άουτ. Δύο λεπτά αργότερα όμως η Ανόρθωση διπλασίασε τα τέρματα της. Μετά από σέντρα του Κονσεισάο, ο Γκιούρτσκο με γυριστό έκανε το 2-0!
Στο 38′ ο Μουκουμπί έστειλε την μπάλα στα δίχτυα αλλά το γκολ ακυρώθηκε για οσφάιντ ενώ στο 45+3 το σουτ του Λόπες κατέληξε άουτ και αυτή ήταν η τελευταία φάση στο πρώτο μέρος.
Η Μεγάλη Κυρία δεν άργησε στο 2ο μέρος να σκοράρει και 3ο γκολ. Στο 52’ μετά από γύρισμα του Κονσεισάο, ο Κριχόβιακ έκανε το 3-0 και ο Ζίβκοβιτς κράτησε το μηδέν παθητικό στο 61’όταν με μεγάλη απόκρουση έβγαλε το σουτ του Καλλή.
Ανόρθωση(Καμορανέζι): Ζίβκοβιτς, Αρτυματάς, Κάργας (Σπόλιαρτις 82′), Θεοδώρου (Ρόγκουλιτς 64′), Μουκάμπι, Κριχόβιακ, Λόπες (Ίλιεφ 78′), Σταμούλης, Γκιούρτσο, Κονσεϊσάο, Τεχέιρα.




















