Δεν μας συνήθισε τα τελευταία χρόνια σε έτσι πορείες η Νέα Σαλαμίνα. Φέτος κινδυνεύει άμεσα με υποβιβασμό και βρίσκεται στην προτελευταία θέση με μόλις 11 βαθμούς συγκομιδή.
Ξεκίνησε με τον Χριστόδουλο Χριστοδούλου στον πάγκο, τον διαδέχθηκε ο Τσβέντομιρ Γιανέφσκι αλλά η εικόνα της ομάδες δεν άλλαζε. Προ ημερών η διοίκηση προχώρησε στην πρόσληψη του παλιού γνώριμου Σάββα Πουρσαϊτίδη. Είναι αλήθεια ότι στις μέρες του, κυρίως στην 2η του θητεία, παρουσίασε πολύ καλή ομάδα και η Νέα Σαλαμίνα έβαζε σε όλους δύσκολα.
Ο Ελλαδίτης κόουτς, έκανε ντεμπούτο την προηγούμενη αγωνιστική κόντρα στην ΑΕΚ, αλλά οι «ερυθρόλευκοι» ηττήθηκαν με 2-0. Σίγουρα επηρέασε και η κόκκινη του Άντος στο 18΄. Η Νέα Σαλαμίνα περνάει κρίση, αλλά έτσι είναι πολύ πιο επικίνδυνη.
Ειδικά τα τελευταία χρόνια μας βάζει δύσκολα και θα πρέπει να πάμε πολύ διαβασμένοι στο γειτονικό «Αμμόχωστος» για να αποδράσουμε με το διπλό.
Ήδη αυτοί ενισχύθηκαν με δύο νέους παίκτες (Ντουρμίσι και Ταμπέκου). Ο πρώτος είναι αριστερός μπακ και ο δεύτερος εξτρέμ. Δεν αποκλείεται να αγωνιστούν απέναντι μας και οι δύο, είτε ως βασικοί, είτε ως αλλαγή.
Ο Σάββας Πουρσαϊτίδης παρέταξε τη Νέα Σαλαμίνα με σχηματισμό 5-4-1 ουσιαστικά με την ΑΕΚ. Είναι δεδομένο ότι θα υπάρξουν αλλαγές στο αρχικό τους σχήμα και ίσως αλλαγή και συστήματος.
Δεν σηκώνει υποτίμηση το παιχνίδι και εννοείται η Νέα Σαλαμίνα θα τα δώσει όλα. Καλό είναι να περιμένουμε ότι θα παρουσιαστούν αλλαγμένοι προς το καλύτερο. Εάν πάμε υποψιασμένοι και παίξουμε με πάθος, μπορούμε για το διπλό. Η ομάδα έδειξε κόντρα σε Ομόνοια και Εθνικό Άχνας ότι βρίσκεται σε καλό φεγγάρι.
Είναι αλήθεια όμως ότι με τον Εθνικό φανήκαμε και τυχεροί που κερδίσαμε, για αυτό στο προσεχές παιχνίδι επιβάλλεται να είμαστε καλύτεροι. Μόνο έτσι θα έρθει η τρίτη σερί νίκη…




















